Hoe ga jij opvallen?

Content strategie

Het wordt steeds lastiger om op te vallen in de online wereld, waarin meer content wordt gedeeld dan ooit. Harder schreeuwen helpt niet. Ik help je een publiek op te bouwen met authentieke en betekenisvolle content, die je deelt op een zorgvuldig gekozen platform. 

Frisse blic

Met meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van marketing en communicatie heb ik mij gespecialiseerd in content marketing, zowel strategie als creatie. Welke content maak je voor welke doelgroep met welk doel? En via welk kanaal kun je dit het beste verspreiden? Deze vragen lopen als rode draad door mijn carrière. Met mijn net iets andere ‘blic’ zorg ik voor nieuwe en verfrissende ideeën.

DIT KUN JE VERWACHTEN

Wat is jouw merkverhaal? Wie is jouw publiek? Wat zijn je communicatiedoelen en hoe wil je bij jouw doelgroep bekend staan? Waarschijnlijk heb je hier al een antwoord op. Zo niet, dan formuleren we die samen. Daarna ga ik aan het werk.

1. Content advies

Je krijgt van mij een helder en op maat gemaakt advies om door de ruis van online content heen te breken. Hoe kun je consistent en gericht met je doelgroep communiceren? En welk doel streef je daarmee na? Hoe ga je het hart van jouw doelgroep raken?

2. Content formats

Dit advies werk ik uit in praktische content formats. Welke content gaan we maken? Welke input is daarvoor nodig en wie levert dat aan? Ik maak het zo concreet mogelijk, zodat er raamwerk ontstaat en een contentmachine op gang komt. En niet onbelangrijk, ik hang er ook een kostenplaatje aan.

3. Content kalender

Tenslotte ontvang je van mij een content kalender die houvast biedt. Hierin staat precies wat er wanneer wordt gepubliceerd en via welke kanalen. Het resultaat? Een doordachte planning die zorgt voor overzicht en rust, zodat je niet meer iedere week je hoofd hoeft te breken over een nieuwe social media post.

creatie en distributie

Heb je ook hulp nodig bij de creatie van content? Ik help graag bij de creatieve uitwerking en distributie. Ik schrijf teksten, maak foto’s en kan alle content desgewenst plaatsen in jouw content management systeem of op sociale media. Voor het maken van video’s werk ik samen met vaste partners.  

Verhalen van Alles of Niets

Naast publiekswerving verzorg ik voor theatergezelschap Stormkamer de content marketing. Om aandacht te vragen voor ongelijkheid, het thema van één van de voorstellingen, ontwikkelde ik ‘Verhalen van Alles of Niets’: persoonlijke verhalen van performers en anderen over bestaansonzekerheid. 

The Making Of

Om de doelgroep theaterliefhebbers te interesseren voor de nieuwste voorstelling van Stormkamer, De Balans van Bestaan, ontwikkelde ik The Making Of: een serie van video’s, fotografie, geschreven teksten en interactieve content. Er werden verschillende aspecten van het maakproces belicht om op te bouwen naar de première.

Hoe ga jij opvallen?

Geen idee hoe je jouw complexe boodschap moet overbrengen naar je doelgroep? Stuur me een berichtje en ik kom langs om je op nieuwe, verfrissende ideeën te helpen. Geheel vrijblijvend!